Första dagen

Började kl 8.20 idag istället för 9.10, det kändes men det var bara att gå upp 6.15. Jag kunde inte somna igår så jag låg säkert och vred mig till 3.. Men desto mindre timmar jag sover desto lättare har jag att gå upp så det var inga problem idag:))
 
Dagen har varit lång och seg. Jag, Malin och Jennifer satt kvar i skolan till halv 5 och kollade på PLL som kom ut idag! Det var sjukt läskigt för vi kollade på projektorn i klassrummet och det var mörkt haha scary I know. Men som vi taggade hela dagen för att kolla på det haha. Sen hade jag tänkt att gymma men så smsade Shadi och fråga om jag ville gå på ett pass så då hänkade jag det ist. Det var MRL 90 hette det så vi trodde att det skulle hålla på i 90 min och det var tur att det inte gjorde det för asså (var 60 min)... Den känslan jag hade i mina lår ett tag den känslan har jag aldrig känt alltså det kändes som om mina lår bara skulle kapas av. Sen gymmade vi lite i väntan på Shadis pap. Men jag kan verkligen tänka mig att gå ett MRL pass igen, har till och med bokat in ett till nästa vecka eller söndag i can't remember.
 
Nu ska jag läsa terminens första läxa och även första religionläxan. Vi började med det idag och jag tycker det är ganska intressant. Sen är det PH yey.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback