Finns väl någon mening med allt

Det var jättemysigt och gott hemma hos Sofia igår. Det blev tacos och det var så gott, älskar tacos. Till efterrätt blev det glass med frukt och chokladsås och jag ska ju inte äta sånt egentligen men det var min favorit glass (Sia gräddglass vanilj bästa ever) så jag var ju tvungen. Men vissa straffar Gud direkt.. Alltså det är något i mjölkprodukter jag inte tål. Jag fick så ont i magen. Eftersom det är gräddglass så är det värre antar jag. Jag brukar köra med laktosfritt hemma så antagligen är det det men vi ska kolla upp det. Hoppas det finns någon jävligt bra anledning varför jag inte kan äta glass, fick jätteont av B&J också som jag inte ätit sen dess (i höstas någon gång). Sad face. Men iaf så drog tjejrna vidare men jag hade jätteont i magen av glassen då + mensvärk och jag hade gångavstånd hem så jag valde att gå hem.. Kände mig astråkig menmen.
 
Nu ska jag plugga. Funelifun.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback