Äntligen hittade jag dem

Har aldrig vetat var man kan köpa dessa tröjor eller jag trodde det var äkta MBMJ men det var det visst inte hehe. Eller det kanske finns en äkta verision men dem skulle jag nog inte haft råd med ändå. Dom fanns iaf på sheinside.com! Jag beställde båda hehe. Men det är sjukt billigt på den hemsidan men finns så himla mycket. Har inte tålamod att sitta och klicka mig igenom 70 sidor med kappor tex. Jag har sett att många bloggare beställer där ifrån så jag antar att hemisdan går att lita på osv för de verkar nöjda haha.
 
Skall snart göra mig iordning för att senare gå till Sofia. Jag har faktiskt pluggat ganska mycket idag. Mest matte för har prov på torsdag. Inga höga förväntningar på det betyget iaf haha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback