4

Idag hade jag ställt kl i tid så jag skulle vara på gymmet vid 10 men jag glömde klicka på snooze så jag vaknade 11 och då skulle jag inte hinna till gymmet för vi ska till min farbror såå det sket sig. Hade bokat ett pass tills imon också men det var bara waiting list och det skulle bli jätte konstigt med tiderna så jag avbokade det nu och tänkte bara gymma ist.
 
Imorgon ska jag och mam även på NK-rean som tydligen öppnade imorgon för kunder som hade något kort, ingen aning om vad mamma babblade om men så sa hon typ. Det är typ det min helg kommer att bjuda på. Vi stannar hos min farbror tills imon och dom bor ute på landet/skogen så kommer ha noll att göra men vad gör man inte ibland för att ha sina föräldrar på ens goda sida. Alltså jag pallade inte bråka om att jag skulle få stanna hemma haha jaa ni fattar.
 
Skolan börjar på onsdag och jag är lagom stressad. Åå jag vill verkligen inte. Jag vill stoppa tiden men ändå inte. Vill spola fram till alla roliga grejer jag ska göra denna terminen men då är det ju över så snabbt, det är jobbigt det där. Hellre längta lite längre än att bara sakna. Men nu är det bara drygt en månad kvar tills vi åker till Val Thorens och det kommer bli så jävla bra. Typ alla mina friends ska dit så det kommer äga så jävla mycket åå I can't waaaaiit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback