2014

Heejjjj. Detta blir väl det första vettiga inlägg 2014. Inte för att något jag skriver är särskilt vettigt men hope u get it. Pallar ej skriva något om nyår mer än att det var trevligt men det blev mindre trevligt ju mer klockan blev om man säger så och dagen efter var helt enkelt en dagen efter. Bra start på 2014, not. Jag tycker dock det är roligt att dom flesta startar det nya året som bakis haha ändå väldigt roligt om man tänker efter. Men ärligt så bryr jag mig inte så mycket om att det är nytt år med "nya möjligeheter" eller att alla hetsar om att "åå 2014 ska bli mitt år" osv.Jag får bara panik över att jag blir äldre. Halva gymnasiet har nu gått och ärligt vill jag bara att det ska ta slut men ändå inte för vad fan ska jag göra sen? Aja, nyårslöften har jag aldrig varit bra på att hålla så jag skippar nog det i år. Inte för att jag tänkt på det hehe. En sak är att jag ska träna regelbundet och äta rätt. Åt sista onyttigheten igår och nu ska jag hålla detta, fram till valT iaf för där lär det inte gå så bra och äta nyttigt. Jag är beredd på vitt bröd med nutella haha.
 
Idag så låg jag inne till 15 och kollade på Skins som jag började följa härom dagen. Jag vet inte riktigt om jag tycker den serien är så bra men något gör att jag vill kolla på den. Det jag gillar med den är att det är inte en "feel good" seire. Alltså dom lever inte lyx och det är inte så att jag blir avundjsuk på dom och önskar jag hade deras liv som tex Gossip Girl. Den är ganska deprimerande och väldigt rå om man kan säga så. Den handlar om ett gäng brittiska ungdomar som alla har sina egna problem och det är mycket sprit och droger. Men det är mycket gifs på tumblr från serien så det är en anledning varför jag började kolla på den. Men den är självklart rolig också. Men medlidande skulle jag säga att denna serie ger.
 
Vid 15 iaf så åkte jag in till stan och mötte Jennifer och Linnea! Linnea kom hem från London idag så det var kul att träffa henne och jag och Jennifer fick berätta vårat nyår för henne haha.... Vi satt på Condeco någon timma:) Mys.
 
Imorgon blir det gymmet med Mallz och sedan matteplugg med henne och Amanda. Dom ska hjälpa lilla mig.
Dessa myspants hittade jag också på hm. Har bott i dom sedan jag köpte dom. Hm har ju allt, lätt den bästa affären. Jag har verkligen insett det. Innan handlade allt om märken men ärligt who cares om det anymore. Hm har ju allt, love hm<3
 
Nu ska jag fortsätta kolla på skins. Undra om någon pallade läsa allt ahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback