Grått nu

Vad är det för grå period vi hamnat i nu? Vill inte ha regn. Men iaf, kläder efter väder är det ju så idag var jag mörk. Haha det lät ju kul men svart och grå. Alltså det första jag gör när jag kommer hem är att byta om så hinner liksom inte ta nåogon ootd-bild så då fick jag göra en på pollan:p Men så här såg jag ut idag fast min tröja är mörkgrå och sen hade jag ju inga gucci byxor på mig haha, hade mina svarta denim med hål på knät för att vara exakt.
 
ootd
 
ootd by juliajill featuring sweatshirts hoodies
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Se på Gossip Girl i think. Har kommit in i en riktig GG period, jag som trodde att Vänner var det men det får bli lovets aktivitet haha x) Ganska skönt dock att inte åka bort på lovet, ska vara skönt att vara hemma. Åker ju till London om exakt tre veckor tror jag så det är kuul:)) Fick en riktigt rese-feeling igår så jag ser fram emot det välle myckä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback