Vill så

Vad jag ska göra efter skolan har jag iingen aning om, men jag vill resa en massa. Och jag har verkligen ingen aning om vad jag kommer att jobba med. Jag har en aning om vad jag vill jobba med, men det är stoor skillnad. Eller asså, det skulle ju vara fett kul att vara skådespelare, artist, modell tex men det är ju liksom något man bara är. Jag vet inte om jag nämnt det här tidigare men jag är verkligen intresserad av mode, liksom allt som modeindustrin innehåller. Det skulle vara så kul att jobba som stylist, skriva artiklar om kläder osvosv. Det kanske inte syns på sättet jag klär mig för jag tycker ärligt jag har så ful stil. Jag har ingen stil ens. Hatar nästan alla mina kläder. Men för det första så har jag blivit riktigt dålig på att shoppa och det är inte så att jag är gjord av pengar heller. Men varför jag skriver detta nu är för att alla fashion weeks har ju varit nu. Londons håller på nu. Alltså någon gång ska jag gå på någon av Stockholm, New York eller London Fashion Week. Tänk att bara sitta där och kolla på designernas nya kollektioner och bli inspirerad. Fy fasen vad kul.
 
Största anledningen varför jag kom på att skriva detta var för på twitter bombades det med att Harry hade varit på en visning idag och TÄNK att se honom på andra sidan runwayn. Tänk vad mycket personer man kan träffa i den industrin. Så spännande. 
 
Men jag vet att på Neas skola, Ingrid Segerstedt, så kan man läsa journalistik. Det verkar fett roligt och jag funderade på att gå där och jag tror det hade varit väldigt kul...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback