Tjääna

Jag vet inte varför jag inte bloggade igår. Jag tänkte göra det massa gånger men antar att något annat came on my mind :pp
 
Men igår så var det ju fredagen den 13:de. Inget hemskt hände faktiskt. Det var en rätt bra dag. Niall fyllde även 20. Nu är jag 4 år yngre haha jag är så liten om man tänker efter. Alltså åldermässigt.
 
Efter skolan åkte jag till gymmet med Mallz. Vi var där kanske en timme lite drygt. Sen åkte vi hem till henne och lagade fajitas till oss+ Amanda. Men även Tessa och Frida kom men dom tiddade på nnär vi åt hehe :p Men jag åkte hem vid halv 11 och somnade ganska snabbt. Det var min fredag :)
 
Jag tänkte tex lägga upp dessa bilder igår men aa, det gjorde jag ju inte hehe.
Fråga ej vad jag gör med handen för har ingen aning och jag ursäktar min blekhet.
Jacka+Kjol- Zara
Blus- H&M
Skor- Steve Madden
Väska- MBMJ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback