Shopping

Detta fick jag med mig hem idag + lite coola tofsar haha, dom kostade 20kr och jag tyckte dom va balla, fina färger x)
Sjal från h&m

Svart enkel tröja och shorts/kjol från Zara. Jag skrev ju i ett inlägg att alla hade den kappan jag ville ha och att jag inte ville se likadan ut..? Men så köpet jag dessa shorts/kjol som hela Gbg här ändå x)) lol på det. Men tycker verken den/dom är fett snygg/snygga. Asså vad är det? En kjol eller ett par shorts? Jag skulle nog säga shorts, hehe. Men aa nu kan man ju inte gå barbent men det är snyggt med tunna nylonstrumpor.
Polo från Gina Tricot. Sitter i den nu. Så gosig. 

Är ganska nöjd men min shopping och dagen :')) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback