Shades of grey

Här är lite saker som jag vill/behöevr införskaffa mig till hösten/vintern. Jag är i ett stort behov av ett par svarta pants. Mina förra dr denim blev tappade formen och färgen, så tänkte köpa mig ett par nya. Sen vill jag ha en mysig stor grå kofta. Hittade inte exakt en sådan jag vill ha på polyvore, men jag har sett en på zara som jag hoppas finns kvar. Sen tycker jag det är sjukt snyggt med sådana koftor med mönster och färg som en av dom nedan. Sen vill jag ha ett vitt nagellack + ett svart matt som jag dock glömde. Sen vill jag ha en kappa och mössa oxå. + massa bastoppar. Men jag har ingen shopping lust. Det är nog för att ingenting jag provar sitter bra på mig. Så jag ska verkligen träna nu och äta rätt så kläder till slut kan sitta snyggt på mig. Men mat är så gott. Och glass med. Men jag får skärpa mig. På tal om det så ska jag på zumba imorgon. Aldrig gått på pass på sport life fast jag snart haft kort där ett år hehe. Spännande. 
 
In need
 
In need by juliajill featuring a ribbed slouchy beanie

Asos cardigan
500 SEK - asos.com

H M black cardigan
82 SEK - hm.com

Organic by John Patrick flannel jacket
4 590 SEK - lagarconne.com

Dr Denim pink jegging
390 SEK - nelly.com

Saggy beanie
51 SEK - newlook.com

Ribbed slouchy beanie
51 SEK - newlook.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback