Selena Gomez 31/08/2013

Asså det var så bra. Hon va jätte bra live och så söt. Man kände sig så ful. Att stället var litet gjorde inget. Det blev bättre så. Det kändes liksom mer privat. Som en spelning istället för en stor konsert. Vi stod 2 huvuden från längst fram. Vi såg jätte bra. Vi sneakade in i typ Golden Cirkle området, inte för att jag tror det hette så men alla som var där hade band på handlederna. Men vi fråga en security vakt om man kunde bli insläppt där och hon sa ja om ni väntar här, så blev jag och Nea + några andra insläppta där. Så najs. Så hamnade vi typ längst fram. Btw så va Anton Ewald förband. Han är ju fett snygg men gud vad han tror sig. Ush. Stort fett minus så han inte ens blir snygg längre.
 
Insläppet började vid typ 18.30-19.00 och vi kom till kön vid 16.00 men det räkte lagom. Sen kom Emma och Sara och joinade oss i kön. Men dom hamnade inte i det området längst fram, höhö.
 
Men det var en jättekul kväll tyckte både jag och Nea! Men efter konserten så sprang alla så jag och Nea följde efter och det visade sig att dom sprang till där hon skulle komma ut till sin buss. Hon lägger ut bilder på insta efter hennes konserter så alla liksom ville vara med på hennes kort och träffa henne. Vi väntade 50 min sen gick vi. Vi hade så ont i våra kroppar och vi var allmänt trötta och hungriga. Men hon kom såklart strax efter. Hon la ut ganska många bilder så kolla hennes insta.
 
 
Sen har jag massa filmer men vet ej hur man lägger upp dom heheheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback