Samma sketna stol hela dagen

Idag har jag inte gjort någonting alls. Jag har suttit vid köksbordet och kollat på Game of Thrones. Det är det enda jag har gjort. Och duschat. Jag skulle ha gått på bio typ nu med min fam men vi va lite sent ute med biljetter så dom åkte och hyrde film så det blir hemmabio ist hehe. Men min rumpa har blivit platt efter jag suttit på denna köksstol hela dagen. Men det är najs att sitta vid ett bord tycker jag för då kan man käka samtidigt utan att spilla haha. Men nu lagar mamma mat och senare ska jag baka scones för det är så gott. Men nu så sitter jag och lyssnar på music i urbsen. Alla har använt mina så dom är pajj :(( Så jag måste ta Emmas.
 
 
 
Några av mina favvs för tillfället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback