Klädångest för imorgon

Sssååå. I fredags efter skolan åkte jag till gymmet en snabbis där mallan oxså va. Va där kanske en timme max. Sen åkte jag hem, duschade, sov och åt lite. Sen åkte jag in till stan till Majas lägenhet och där inväntade vi Malin och Linnea så gick vi till hemköp och köpte tacos. Eller kan man säga så? Vi köpte ingridienser till tacos så lagade vi det sen hos Maja. Haha nu blev det la rätt. Vi köpte glass och donuts oxå hehe. Alltså tacos är ju för gott. Mmm. Kändes som jag åt alldelles för mycket. Så mätt blev jag. Men det var värt det. Men det va jätte mysigt. Vi åt och snackade mest men sen satte vi på en film.
 
Och igår lördag så hjälpte jag till hemma hos mallan och målade hennes hus på dagen. Det var ändå jobbigt och jag missade massa springor all the time men målat blev det i alla fall. Hennes pappas kompisar var oxå där så dom skulle ju käka värsta middagen och då joinade vi den. Åt jättemycket då åter igen. Åt så mycket bröd med smör så ni anar inte. Men jag har faktsikt inte ätit bröd på typ 2 veckor. Vet inte varför, fastnat för yoghurt :p Men innan vi åt middag åkte vi till torget och köpte smoothie på Naked Juice Bar för vi hade taggat det hela veckan. + naturgodis som är så gott. Kokostopparna är dom bästa. Sen efter middagen åkte vi hem till Amanda. Hon hade bakat värsta goda fudgen så hade hon glass oxå som jag åt<333 Så tjock helg menmen nu är det vecka och jag ska försöka hålla moi. Men hela min familj är så tjocka, okej inte bokstavligt, så det finns ju alltid något sött hemma. Min syster kan äta HUR mycket godis/glass/kakor/läsk=SOCKER utan att gå upp i vikt. Alltså  så mycket som hon äter.. hon borde rulla fram. Men jag gissar att det syns på insidan. Min mamma bara köper det till emma och pappa men äter inget själv. Och jag har ingen självkontroll (??) så jag kan inte hålla mig så då äter jag. Siimple as that är det. Men jag får väll gå med ögonbindel när jag är i köket hahah.
 
Idag så har jag bara pluggat och ätit tehe. Och kollat på Game of Thrones som jag ska göra nu. Sovmorgon imorogn yeey.
 

Detta va sååå gottt. Glass<333333333
Och ja, vi hade köttfärs oxå men den va la inte klar hehe.
Alltså jag kan ju säga att dessa bilder inte är dom vackraste, men vackra tjejer måste inte alltid vara vackra på bild :)) skojja, we are always fab.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback