Kärlek till denna dag och den frukosten

Jag, Mallan och Amanda vaknade idag hos mig kl 8 ish och åkte in till stan vid 9. Så ca kl 9.30 var vi framme på Kafé Fröken Olssons. Det var verkligen hur gott som helst. Alltså brödet var så mjukt och gott och yoghurten och allt. Kommer definitivt gå på den frukosten igen. Så gott. Så fick man ta hur många mini kanelbullar som helst.. Äkta kärlek. Bästa bullen är kanelbullen alla gånger.
 
Vi satt där till kl 11 då alla affärer öppnade så gick vi runt i massa stores till kl halv 3.:) Detta ver en perfekt söndag. Självklart så måste jag plugga nu, men ändå så var denna söndagen perfekt :')) (favorit smileysen)
 
 
Bilderna blev lite konstiga eller det blev massa svart runt osv men det blev jääte wierd men strunta i det hehe.
 
Men nu ska jag plugga men det kommer strax ett inlägg med min shopping från idag haha det lät ju hur fult som helst. Aja puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback