Känsliga tittare varnas

Vindsurfingen idag var kul! Inte för att jag var på själva bräden länge, men jag lyckades få upp seglet och stå en liten stund. Råkade dock tappa seglet på en tjej i min klass huvud vilket va lite pin. Men hon sa att det inte gjorde så ont så får väll hoppas på det.. ehe. Men om man inte va på vindbrädan så hade vi en annan bräda som man satt gränsle över och paddla på. Det var kul det med. Men vi alla hadde sån panik för det var HUR mycket brännmaneter som helst!! Även om vi hade våtdräkter som täkte större delen av våra kroppar, min hade dock hål på båda knäna, så var alla livrädda och skrek som tjejer allihopa så fort man kom ner i vattnet haha, men det va kul.
 
Och denna bilden är så hemsk. Kan ju säga att jag i våtdräkt var ingen hit. Men ni får blunda om ni blir för rädda :) Men dom andra tjejerna är så fina<3 Alla barnen var fina förutom Julia, för hon var fulia ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback