Jag synda

Helloo. Om ni bor i Göteborg.. Kände ni samma sak som mig i morse? Att ni bara ville stanna inne och mysa i soffan framför film med något varmt att dricka? Aa det ville jag. Jag ville verkligen inte gå ut. Det regnade så mycket och det var verkligen grått. Men jag sprang till bussen trots allt och det var väll lika bra det. Vi hade idrott ute men som tur var så hade det slutat regna. Även Amandas klass hade idrott samtidigt på samma ställe så hakade på henne när hon sprang haha.. Dumpade min klass, men vi spelade fotboll och jag gjorde ändå inget vettigt såå.

Sen åkte jag till gymmet där Mallan var. jag var inte alls där länge men inte tagg överhuvudtaget. Men vi ska på pass imorgon kl 17.20 så jag tror jag stannar i skolan/stan och pluggar.

Åt precis 4 marabou rutor och glass. Men det är så himla gott. Ni skulle se mig innan när jag sprang runt i köket för jag var så sugen på glass. Lite craving så tehehehe.

Kollar på idol nu och sen kommer Twisted.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback