Intervaller

Dagen började med lite plugg. Min syrra går nu i åttan så nu har hon också fått plugg över helgerna. Hon har haft det så enkelt. Men nu får hon smaka på hur hennes kommande 5 år kommer att se ut. Men vi satt i alla fall och pluggade. Jag hjälpte henne med matte, men det är värsta bra för då repeterar jag liksom för mig själv. 
 
Sen åkte jag till gymmet med mallan och sprang intervaller på bandet+lite styrka. Imorgon tänkte jag skippa gymmet för måste verkligen plugga. Som tur är så har jag studiedag på tis så då blir det plugga och träna.
 
Men detta var i alla fall det kag köpte igår. Jag köpte ett par shorts från zara igår men vet ej om jag ska behålla dom, dom är lite stora så funderar på att lämna tbx dom.
 
Men mobba inte tröjan för den är ju jätte söt. Tänkte att den kan vara söt till en svart kjol och typ knästrumpor om man vill vara lite söt. Hhahaha lol.
Zara
Lindex
Lindex
 

Nu ska jag plugga det sista sen så ska jag å Em se på Game of Thrones.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback