Igår kväll

Mallz kom ju som sagt hit igår. Men typ precis när hon hade kommit så gick vi till henne och för att fixa en sak och sen så gick vi till kungssten och köpte godis. Shit vad länge sen jag var där. Bästa godiset ju :')) Men köpte inte så mycket men jag ångrade mig efter. Men så tog vi bussen tbx till moi och mötte Tessa på hållplatsen så gick vi alla tbx till moi och vi satt och snacka ett tag och sen kollade vi på film. Jag somnade dock men vaknade lagom till att dom skulle gå, vid 11. Sen gick jag upp och la mig och somnade som en stock. Vaknade väldigt tidigt idag. 7 någonting. Men jag tycker det är as najs att vakna tidigt av sig själv. Det är ändå sovmorgon på något vis.
 
Idag är det plugg som står på schemat men inte riktigt än eheh.
 
Jag försökte få 1D biljetter idag, jag har ju redan men tänkte kolla vip heheh xP, men dom va slut när jag kom fram i kön. Jag fattar verklgen inte det kösystemet på ticnet. Så det var ju tur att jag redan hae :') Men det fanns ganska många sittplatser kavr, utspridda dock.
Synd att bilden är så mörk, men den är fett rolig x)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback