I live for the applause

Efter gympan drog jag direkt till gymmet. Det är as skönt att sluta med gympa kl 2 och dra till gymmet i idrottskläder. Jätte praktiskt. Jag menar då är jag ändå hemma vid kanske 16-16.30 och då hinner man ändå plugga ett tag. Så det gjorde jag som sagt idag. Och där var även Mallan. Jag sprang några km och gjorde lite magövningar. Även Alva och Sofia va där. 
 
Efter gymmet så gick jag och mallan till cofe and deli där M köpte en sallad som jag oxå åt av tehehe. Såå gott mumma. Sen köpte jag ett iTunes kort så jag kunde pre-order 1D nya album. Namnet 'Midnight Memories' är ju så fiijnt. Hoppas det är många lugna låtar som har riktigt bra text. Sen kom jag hem och läste litee. Måste läsa mer sen. Men den är lättläst trotts allt. 
 
Nu så står jag i valet och kvalet på att titta på idol eller fortsätta lyssna på podcasts. Det är så roligt. Jag, Mallan och Amanda hade tänkt att prova att göra en. Undra när det sker. Kanske delar med mig av den är om den blir bra, haha vilket jag är tveksam på. Men säkert.
 
Mallzz<3
 
Tröja- Nelly.com
Klänning (under)- H&M
-Converse
-Marc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback