För kallt

Brukar det vara 5 grader i slutet av september? Det är ju jätte kallt. Min hand lider av att skriva detta. Men nu gick jag på en varm buss hihi. 

Idag kände jag för att vara slapp så jag lånade mallans bf jeans. Jag har inte hittat några ännu, eller jag kommer typ inte hitta några men jag kan ju alltid hoppas x) Kör även på uggs som jag inte gjort än denna säsong. 


Jag tycker verkligen inte om kyla utomhus. Jag gillar när det är svalt typ i klassrummet för där är det för varmt, så då är det skönt när det är "kallt". Men vinter ute.. Usch vad jag inte tycker om den. Jag är så otagg på tjocka jackor, vantar osv. Tänkte skriva mössa också men kom på att jag vill ju ha en mössa hehe. Och ärligt fick vi ju ingen höst eller..? Eller är 5 grader ute höst? Nej det gick för snabbt tycker jag mellan sommaren och nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback