Den engelska lektionen

Denna dagen blev så bra. Nu har jag säkrade biljetter till One Direction parkett röd. Alltså min mamma skulle fixa det klockan ett, då det släpptes på ticnet via American Express, och jag kunde ju seriöst inte tänka klart. Vi skulle skriva någon text med typ fri handling och jag vet inte ens vad jag skrev. Men sen så ringde jag mammas så sa hon dom bra nyheterna :'))  Men det gjorde min och många andras dag så mycket bättre. Så glad. Vet inte hur jag ska yttra mig så vi låter det vara.
 
Efter skolan så tog jag och Mallan bussen hem tillsammans för att snacka om dom underbara nyheterna, vi som ska gå än sålänge är jag, mallan, Maja och Linnea! Sen tror jag Amanda och Tessa kanske också köpte biljetter..? Men sen så finns det några vänner som också vill ha men det tror jag går att lösa för min mamma och min gudmor, som också hjälpt mig i detta, som kankse har biljetter över men förmodligen så komemr jag att behöva sälja biljetter men mer om det när jag vet säkert:)
 
Men vi tog bussen hem som sagt och då ringde pappa och sa att det fanns ingen mat till mig hemma och att han och Emma redan ätit. När mamma inte är hemma så blir det lite kritiskt när det gäller mat haha.. Men då sa Mallan att jag kunde käka hos henne så då åkte vi till henne och där stanande jag och åt och plugga. Jag kom hem för lite mer än en timma sedan och har duschat och pluggat lite till. Men jag bestämde mig precis för att jag var klar men kommer nog öppna plugget snart igen.. hehe åå vill intää.
Tehehehe, sorry Niall att du blev kapad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback