Äter FÖR mycket

Hemma från Amanda nu! Det var så mys och så gott och så kul. Det godaste var nog brödet med mktmkt smör på, nästan smör med bröd xD, och västerbottepaj... +äppelpaj och godis. Super nyttigt osv med tanke på igår också. Men jag har verkligen inget stopp men nu är det faaasen dax för skärpning. Äter verkligen för mycket.
 
Men idag på dagen så var jag i stan med mam och em och fick med mig lte grejjer. Jag vet inte om ni sett reklam för Loreals (L'Oréal Paris om ni inte fatta) CC cream? Det är la nästan som BB cream tror jag. Men det var slut överallt. Eller det finns en som är lila som ska dämpa gulare hy, tror jag, och sen en som är grön som dämpar röd hy. Den gröna var den jag skulle ha men den var slut. Men sen så skulle vi till Maxi på 421 och där fanns en Lindex och där fann jag en :')) Den var dock 40 kr dyrare där än i stan men det upptäckte mam när vi kom hem hihi. Jag kan visa bilder imorgon.
 
Och i Fredags då så åkte jag till Maja och köpte en frödinge på vägen som sagt haha.. Men väl uppe lägenheten så var det jag, Maja, Astrid, Izabella och Vilma. Vi åt massa gott men jag mådde verklgen så illa så jag och Maja stannade kvar i lägenheten medan dom andra drog ut på stan haha. Men det var mys och skönt och sen åkte jag hem och sov i Ems säng hihi, den är så skön verkligen :p.
 
Dom 2 första bilderna är från i fredags, eller aa vad vi åt höhö.
 

 

 

 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback