Valborg hit och valborg dit.

Igår var det Valborg som firades men jag tror inte att många vet egentligen varför, bl.a jag. Haha. Men jag var hemma hos en tjej i Malins och Tessas klass. Hennes hus var det största jag varit i typ. Så det var liksom perfekta fest huset. Men det var en väldigt lyckad kväll måste jag säga! Det var ganska många där och det funkade ju eftersom huset var så stort och hon bodde liksom nästan på landet så vi kunde spela hur hög musik som helst utan att någon granne skulle klaga. Super naaajs. Jag va där till kl 2 ungefär och åkte hem till Amanda så sov vi där<3
 
Idag har jag bara pluggat. Men är äntligen klar så det är skönt. Jag hade tänkt att se en film men det hinner jag inte nu för nu ska jag sova snart. Feeelååt att jag inte bloggar så bra men jag har verkligen inte tid. Bloggen är verkligen inte prio ett om jag säger så haha...
 
Imorgon väntar en spännande dag. Först ska jag ta bort tandställningen...!!! Ska bli så fettttttttt. Sen simprov. Jag har inte tränat på ca 2 veckor men what ever, hoppas ingen bryr sig... Haha men sen ska jag gymma i alla fall. Vill verkligen komma igång till sommaren. Inte för att det kanske kommer ske någon skillnad men man kan ju allti hoppas. Det är ju inte alls många skoldagar kvar! Taggiish.
 
Jag känner att min pose här var väldigt fejn. Om ni ser det huset som är längst till vänster, där fanns det får lol xd. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback