Satt i minst 3 min och funderade på vad jag sulle skriva för rubrik.

Har pluggat för det mesta idag men det var inte så svårt som jag trodde så jag har kommerit ganska långt men blir klar imorgon. Jag har kollat på typ en halv Wild Kids säsong, den från 2007 som var den bästa som sagt. Alltså jag och Emma såg finalen och det var fan sjukt spännande, tror nästan att det var mer spännande nu än för 6 årsedan x) Fattar ni att 2007 var 6 år sedan?? Känns som om det var typ 3.. Tiden går så jävla fort. Snart är jag 30. Ne men jo.
 
Nu ska jag sova och har en ganska najs vecka framför mig :)) 2 skoldagar typ hihi.
 
lol att jag tog en bild på photo booth...! Inte använt den på jag vet inte hur länge. Natti lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback