Nu ska det packas, iiih.

Så sjukt taggad inför imorgon!! Jag går på första lektionen vid 10, sen så åker jag och Maja upp till Stockholm och går på One Dee på kvällen!! Taggiish. Vi åker hem på torsdag någon gång vid lunch tror jag men det ska bli kul att åka ivääg.
 
Idag så va ju då slaget. Vi förlorade men det var riktigt kul ändå!! Roligast var nog att tåga från skolan till Lisebergshallen och skrika massa ramsor. Har typ ingen röst kvar tills imorgon haha.. Och nu så skulle jag egetligen vara på slaget om innerstan efterfesten men jag bangade det. Jag var på förkrök hos en kille i min skola innan med Linnea, Malin och Siri. Sedan var även Amanda där med Leo och så kom Frida oxå men jag drog hem när alla skulle dra vidare men fick lite update nu att det sög så känns inte som jag missar något.
 
Men nu ska jag packa och sedan sova! Pöössss.
Jag och Linnea från Siris instagram.
Detta var precis innan vi tågade iväg. Om ni undrar varför jag ser så sur ut så sa Malin som tar fotot att vi skulle se farliga ut haha... Ni får tolka den som ni vill haha :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback