It's so dead here.

Assoo förlåt att jag inte har bloggat men jag har gjort saker hela tiden faktiskt. #busylife.
 
Jag och Maja blev hämtade efter första lektionen på onsdagen så kröde hennes pappa upp oss och han själv då haha till stockhom. Den resan tog inte alls lång tid men det var ju för att vi hade något att se fram emot. 
 
Vi kom la fram till hotellet runt 4-5, hotellet låg nog 20 min från centrala Stockholm. Sen åkte vi till Friends Arena vid halv 6 och det var tur att vi  inte åkte senare för det var huuuuur mycket trafik som helst. Det tog säkert en timme. Men vi kom fram till friends runt halv 7 och kom in till våra platser lite innan 7. Vi hade ändå bra platser! Vi hade parkett. Det är liksom sittplatser på golvet. Asså det kändes typ som att kolla på MTV eller något för det känndes så konstigt att se dom där framme. Jag har fortfarande inte fattat det nästan.. Asså när 1D kom in på scenen.. alltså hela friends skrek och det var så mäktigt! Friends är ju mycket större än globen och killarna sa det hela tiden typ "woow it's so big in here". Sen åkte dom ut på en liten scen och då var vi sjukt nära för vi sprang typ lite närmre men vakterna va på en hela tiden att mna skulle hoppa ner från stolen osv men jag var lite sneaky och stannade där framme lite hehe. Men alltså dom är så sköna! Dom bjuder på sig själva och skämtar och det var bara så jävla roligt. Måste nog säga att dom var bättre än Bieber.. Men jag är kär på nytt i dom alla 5. Jag blev ritkigt förvånad för alla sjöng bra live! Ååå vill så se dom igen...
 
Sen dagen efter så åkte vi in till stan och shoppa lite! Det var så sjuuukt varmt. Jag hade en stickad tröja och jag köpte en vit t-shirt så jag ville byta om till den vita så då gjorde jag det lite smidigt i en telefonkiosk..Haha lol. Sen mötte vi upp några av Majas kompisar och käkade på tgif tror jag. Sen körde vi hem och jag blev avsläppt hemma vid 8. Sen nästan direkt åkte jag till Amanda med Malin, Tessa och Frida och vi kollade på One Direction dokumentären så det var väldigt passande haha. Men jag hade redan sett den hehe och den gick på repris idag och då såg jag den med :))
 
Igår så va det lite trevligheter hos Linnea. Först var det middag och jag och Malin köpte med oss pizza haha.. Men alla hade med sig olika tyypish.  Sen drog vi till en kille som bodde jätte nära meeeen vi gick tillbaka ehe och då kom det lite folk dit istället. 
 
Och idag är det middag hos Bauer. Och nu är det sol och jag måste plugga. Men jag vill in till stan oxå för jag har klädbrist.
 
Undra om nån pallade läsa detta x)

Där tror jag att jag står närmre men detta är ingen zoom, men mobilkameran visar ju inte verkligeten för det ser ut att vara längre ifrån på bilden men så var det inte, alltså jag var närmre irl haha..


När dom skulle sjunga little things så sa Zayn typ detta är min favorit låt och jag vill att ni sätter på blixten på era moiler eller liknande och det blev så fint. Blev nästan tårögd under det numret. Heeela arenan lös.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback