Hallihallå.

Lördag idag, mycket trevligt. Men inte så trevligt väder. Det är ingen sol och nästan storm. Blää.
 UPDATE: nu kom solen fram i 1 min.
Igår var det dock en bra fredag. Sol, grill på kvällen hemma hos Malin med Amanda också. Super gott verkligen. Sen banana split till efterrätt. Skulle vara godare med en ogrillad banan men man lär sig. Alla våra små mästerverk såg annorlunda ut haha lol. Efter vi ätit kom Tessa och Frida och då såg vi på film. Kom hem runt halv 12 och somnade typ dirket.
 
Idag har jag pluggat, åkt till stan med Malin för att köpa present till Madde som har middag ikväll. Jag blir bjuden på så mycket mat så jag kommer ju snart spricka, men men mat e gott. Men det bli mys. Och nu är jag hemma igen och måste plugga men jag kan verkligen inte koncetrera mig.. Jag ska skriva en filosofi uppsats som jag inte börjat på tills på tisdag, fast egetligen onsdag men jag måste lämna in den innan för jag ska ju till Stockholm så jag har lite smått panik.. Men vet ni hur svårt filosofi är eller..? ush hatar det.
 

Min fina split.

Malins hahaa..

Och Amandas fina som blev en soppa sen.
Åå blev så fin på denna bilden<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback