Run Forest, Run!

Sitter i mammas och pappas säng med Emma och vi är allmänt osociala. Hon fick en iPad i present så det är hennes nya bästis. Men jag vill vekrligen ha en dubbelsäng. Det skulle vara det ultimata. Jag har en barnsäng... en 90 säng eller vad man kallar det. Min lilla syster har till och med en större... Men jag ska nog försöka deala med mammsen. Enda problemet är att jag älskar min madras. Jag sover som en ängel på den. Vill hitta en lika dan...
 
I alla fall, jag satt kvar lite efter skolan med Carro och jag skrev klart en labbrapport. Vi kollade även klipp på Honey boo boo, har ni sett henne? Haha fulaste ungen. Nej men alltså det livet, riktig white trash. Just google her.
Sen så köpte jag en B&J för att gotta mig med och "fira" att jag har studiedag onsdag och torsdag. Så underbart. Sen gick jag och Emma ut och sprang och det var rena isbanan uppe på slingan i skogen så det gick inte så lyckat. Sen så kom jag hem och gjorde lite styrke övningar, tog en varm skön dusch, åt och nu sitter jag här och vill se på HIMYM så skall nog göra det nu. Hajdo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback