Påsklov äntligen.

Känslan att sluta skolan och inte komma tillbaka på en vecka. En av de bättre känslorna tror jag att vi är överens om.
 
I skolan idag så sprang vi runt som galningar i säkert 4 timmar och letade efter en nyckel som skulle leda till en bur med ett sånt häääääääääääär stort påsk ägg med massa godis. Vi skippade lunch för det. Och vi va så nära att vinna men precis på mållinjen så är det en kille som hittar det... Åå så sur jag blev. Inte för att jag var så desperat över att få godiset, men för att hitta den nyckeln efter 4 timmar och att vinna över alla andra andra hade känts för jävla bra.
 
Jag kommer ha trökigaste lovet. Alla åker bort. Aja då har jag tid att kolla på säsong 6, 7 och 8 av HIMYM. Och plugga såklart ;)....
 
Här är två bilder på hur jag sett ut på/vid fötterna idag och i förrgår. Hade samma skor igår som i förrgår lol.

The golden shoes köpte jag i usa i julas. Har bara haft dom en gång, på ny år, så det var första gången jag hade dom på svensk mark om man säger så.


Och med denna bilden vill jag visa byxorna. Första gången jag använde dom men jag tyckte dom var balla men jag kände mig lite som abba :p Men dom är från zara i alla fall.
 
Ska söva nu. Hare gött. Får se när nästa inlägg kommer för jag är ju så bra på att uppdatera, i know.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback