Mina lördagar bara försvinner.

Jag vaknar alltid mellan 8.30-10 på lördagar och sen så gör jag något men ändå ingenting för sen när jag kollar på klockan igen så är den 3. Hatar det. Jag utnyttjar verkligen inte mina lördagar.

Min syster fyller år imorgon så släkten kommer hit idag på kalas. Vill inte vara med men måste... Fast jag ska försöka sneaka mig ut mot kvällen. Fast jag är förkyld och har mensvärk så får se hur det blir med det.

Igår så åkte jag till stan vid 6 och mötte upp Malin å Amanda så åt vi på condeco. Jag prövade deras lyxmuffins och den levde upp till sitt namn. Sen hem till Amanda där vi bara va. Mysigt det med. Sen kom jag hem vid 12 och somnade dirr mode.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback