Lite update vore la kul?

Kommer inte ihåg om jag bloggade senast i onsdags eller i torsdags men jag tror inte jag skrev om torsdagen. Det var ju då min sista studiedag av två, haha, men i alla fall då åkte jag till tandläkaren och fick besked att jag ska ta bort den den 2 maj! Så taggad, precis innan sommaren och så, så nice. Men jag är dock lite rädd om hur jag kommer att se ut. Jag är liksom van vid att se en tandställning när jag kollar mig i spegeln, och jag hade den ju när jag började i ettan i höstas och dom har ju bara sett mig i tandställning så dom är ju vana vid det.. Scary shit. Men i alla fall efter det så åkte jag och mötte Malin och Carro på Jensens och jag tror inte att jag ätit där sedan Malin åkte till thailand i december. Så det var riktigt gott och mysigt. Sen mötte jag upp Mallan för att träna.
 
Igår var jag, Mallan, Amanda och Linnea på Oz vilken var en besvikelse.. Tror att Mallan var den enda som tyckte den var bra hahaha! Men jag hoppades på att den skulle vara bra men blev lite besviken. Jag kollade på den gammla som heter The Wizard from Oz sen när jag kom hem som är från 1939. Det är inte alls samma story men dom hör typ ihop. Och nu ska jag plugga och eller se på film hehe. 
 
Gjorde lite ärenden innan och då tog jag på mig detta snabbt och skinnjacka. Pansten är från Zara och tröjan från Tara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback