"Justin told Scooter he doesn't want this life anymore"

Justin fyllde ju 19 igår. Kändes som igår han fyllde 18. Året har gått så fort. Men i alla fall så tweetade han hela dagen att han hade "a big night ahed" och sedan på natten tweetade han det ovan.. Paparazzisarna (vad heter det i plural? haha) hade tydligen kallat hans syskon för fula så hade dom gjort något mot Selena och näsan kört på hans bil eller något. Var nog mycket tråkigare irl men så hade Justin sagt till Scooter " I don't want this life anymore". Det hade tydligen hänt något liknande på hans 17 års fest oxå. Jag blir så jävla sur. Låt honom bara vara. Jag tror att han kommer att behöva lägga ner helt en dag. Jag tror inte han kommer klara att bli som MJ. He needs a break or something. Fast det borde göras något mot paparazzisarna. Eller så kan han flytta hem till mig och gömma sig i min säng hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback