I need a job.

Behöver ett jobb nu. I need money... Så ska söka feriejobb nu. Fick ett av jobben förra året på dagis. Jag tycker det är lite taskigt betalt men bättre än inget.. Men ska skriva ett cv också så jag kan söka andra jobb.

Åkte en snabbis till stan med mamma och Emma och köpte ett par svarta byxor. Måste ha det imorgon i skolan för vi ska ha något som heter EYP och det är om Europa och allt ska vara på engelska. Vi måste ha speciella kläder och allt är bara krångligt. Jag la upp ett schema på detta lite längre ner men glömde skriva vad det va lol så scrolla ner lite så ser ni hur jävla länge vi ska hålla på. Jag är verkligen inte taggad alls. Har ont i halsen nu så kanske stannar hemma haha lol.

Men detta hade jag i alla fall på mig. Jag ser så himla kort ut, men jag är ganska lång haha x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback