Can't wejt får de sommer.

color
 
color by juliajill featuring ugg australia

Scotch & Soda knit top, 755 SEK / UGG Australia , 870 SEK / Cross body handbag, 130 SEK / Monki , 84 SEK / Scotch & Soda Basic Chino Shorts In Stretch With Belt, 585 SEK
 
Imorgon blir det skola men jag börjar hoos tandis. Tror att tandställningen ryker snart vilket jag längtar efter. Men det kommer nog att kännas väldigt weird. Tror att jag och alla andra är vana vid att se mig i brace. Jaja.
 
Nu så kan man chatta med Maria Montazami men hemsidan laggar ju söndej, eller mitt internet är rätt segt också löl. Men det vill jag i alla fall.. Sen så kanske jag ska ta mig en natta macka och ett avsnitt av HIMYM, är snart på säsong 2. Vill så veta hur han hittde deras mamma loolz men tror jag vet för jag såg ett avsnitt på tvn igår vilket avslöjade det.....
 
Hörs imorgon readers, haha lol kan vara den fulaste hälsningsfrasen på en blogg, eller i alla fall ordet "readers". Eller hej bloggen haha, hejar man på läsana eller hejar man på bloggen? Nattiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback