Tumblr<333

I really love tumblr. Jag kan sitta och bara scrolla, reblogga, scrolla, reblogga om och om igen. Alltså dom bilderna jag rebloggar beror faktiskt på vilket humör jag är på. Men oftast rebloggar jag sånt som jag vill ha i  mitt liv, typ, om ni fattar.
 
 
 
Idag va sista dagen på jobbet och den gick hyfsat fort och nu har jag sommarlov på riktigt.
 
För en stund sedan så lagade jag och mamma mat som vi + lilla sneaky Emma åt. Jag och Emma är själva hemma ikväll och imon kväll och mina päron ville att jag skulle va hemma med henne ikv och imorgon. Hon får inte sova själv, haha.
 
Nu så ska vi nog kolla på en film con el Ben y Jerrry.
 
 
Todayysss
 
Todayysss by juliajill featuring studded platforms

Zara zip jacket, 700 SEK / Steve Madden studded platform, 535 SEK / Klänningar & Tunikor - Kläder och mode online - Gina Tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback