The Bling Ring.

Jag, Linnea och Amanda var och såg the bling ring för lite men än en vecka sedan som jag glömt att säga. Men jag hade inga riktigta förväntningar på filmen men den var sjukt bra. Jag vet inte ritkgit vad det va som gjorde den så bra, men det var väll att huvudpersonerna är i den åldern jag själv är, eller jag tror dom ska vara runt 16-18 hehe, och att dom vill göra sånt man själv vill. Inte för att jag vill bryta mig in i kändisars hus osv, eller..? ;) Skojja haha klart jag inte har det in mind, men liksom ha deras liv typ och kläderna och fetser osv. Den var bra i alla fall. Och att den är byggd på sanna händelser. Och låtarna i filmen var as bra så häromdagen kollade jag upp alla och har dom nu på min starred på spot om ni ville veta haha..
Och efter så åkte jag och Amanda hem till henne och kollade på den första bling ring. Det finns två, en från 2011 med Austin Butler som spelar killen. Men den ar verkligen inte bra och dom var jätte olika även om dom är byggda på samma story. Och den tjejen som Emma Watson spelar har ju en egen reality show. Hon verkar ju helt störd. Googla på pretty wild som hennes show hette. Hela hennes familj verkar ju lagom normal... Aja, det är min uppfattning i alla fall hehe.
 
Nu ska jag forsätta kolla på Kardashians. Hajdoo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback