Något i den stilen.

Jag är ute efter ett par "siden" shorts i liksom beige eller ljus går nästan vit, ish. Det har funnits ett par på zara men fann inga idag. Sedan fann jag ett par på enkå(nk) rean men dom kostade liksom 600 spänn och vet ej om det är värt..
 
 
Light
 
Light by juliajill featuring havaianas

Scotch & Soda boxy top, 315 SEK / Zadig & Voltaire hot pants, 1 240 SEK / Havaianas , 205 SEK / Color block purse, 160 SEK
 
Inte just dessa shorts men hhittade inget bättre exempel höhö. Och skorna visade Mallan för mig och dom va ju riktigt balla. Liksom en flippedflopp men samtidigt en "allmän" sko eller hur fan ska man säga? Sandal..? Hahaha ordet sandal får mig att tänka på sådana man hade när man var lijten.
 
Nu luktar det gott för mamma bakar<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback