Liseberg.

Vi va på Liseberg igår (tisdags) med gästerna som va här från stockholm. Jag tror inte jag va på liseberg förra året och åkte så det va la 2 år sedan då haha.. Så det va väll kul. Jag åkte 4 "karuseller" som jag inte åkkt innan och förstår inte varför. Dom va ju inte alls så läskiga som jag har trott dom skulle vara i 2 år. Sen så träffade jag han som spelar Johnny i Känn Ingen Sorg hihi vi skaka hand :p Vi va där i typ 9 timmar. Jag träffade även Malin ett tag så vi passade på att åka lite då! Sen åkte jag hem till Mallan (2 olika Malin så måste använda 2 olika namn) och jag åt där för dom hade sparat mat åt mig henne och hennes pappa! Dom gillar mig så<333 Och ja vad gjorde vi? Vi ökade våran infection om man säger så.
Söta små stockholmare som jämförde det mesta med "grööönan". Haha men dom tyckte ju om Liseberg så det va ju bra för oss. Tråkigt att dom åkte idag för dom är så roliga. Och ja hon gillar JB.
Det regnade 2 omgångar eller vad man ska säga så ovan ifrån måste det sett ut som om smurfarna hade hyrt Liseberg. Det var verkligen så blått! Så fort det kom en droppe så drog alla fram sina blåa fina käper, eller käpor..? Jag hade dock en speciell från där jag jobbade tidigare i sommras så jag kände mig as cool. Fast den va sämst kvalité om ni ville veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback