Ändå helt okej.

Jag tycker ändå att sommarlovet håller en bra takt. Det kanske är för att jag inte gör roliga saker haha.. Nej men det är la hälften kvar minst? Så nu ska jag bara vara hemma och det ska bli rätt skönt. Eller om det inte dyker upp någpt spontant men det vet jag ju inte nu då :p
 
Nu väntar vi gäster men vet inte om dom kommer haha, so dissed over here.
 
Lite djup sådär lolexde.
Ne men vad ska jag blogga om? Det är inte så att jag har massa fina bilder från resan för jag är sämst på att ta med mig kameran och ingen vill fota mig och mamma fotar bara blommor. Bilden ovan va liksom på Emma som jag klippte bort tror jag haha. Och jag var sur atm som ni kanske ser haha. Men jag blir inte bra på kort så det är nog därför ingen vill fota mig lol.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback