Ullareeeed.

Alltså denna dagen har varit så rolig. Att bara åka till Ullared och gå runt där inne är typ det roliga. Det finns så mycket grejer. Dock så köpte jag kläder där innan men tycker inte att det finns så mycket fint längre. Men jag köpte nödvändiga grejer som vara billiga men när allt läggs ihop blir det ju en del.. Men mammsen betalar sånt som en mamma ska betala hehe:p
 
Alla bilder är från Amandas blogg för jag tog inga pics som vanligt.
 
Sen nu på kvällen var jag och Amanda hos Mallan och bakade scones och såg på en mysig film. Denna dagen har varit så rolig, skrattat så mycket. Hahah aa nej jag ska ej försöka börja förklara, kommer ej gå.
 
Nu ska jag sova för jag är trötter. Och imorgon hade jag tänkt att gå ut och gå eller springa på morgonen. Men ärligt så tycker jag att träna är så tråkigt för tillfället. Är för lat. Funderar på att svälta bara i min säng. Bara sova en vecka. Undra hur det skulle gå..? Fasta i en vecka. Fast man ligger i sängen och försöker somna istället för att äta. Så när man är hungrig så ska man försöka sova. Undra om det skulle gå..? Haha shit jag vill nästan prova. Ta nu inte detta på allvar för det kommer aldrig ske. Men jag skulle lätt vilja prova att ligga i sängen i en vecka. Bara göra inget. Nej deetta är för trötta tankar. Nattii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback