The red room.

Jag och mallan åkte till Palm igår kväll vid halv 9 kanske. Sedan kom Tessa och Frida oxå. Vi satt ute i hennes uterum. Eller alltså det är liksom ett tält typ haha, men det är i alla fall en värme lampa typ som lyser rött. Så det är typ rött där i uterummet haha så ballt. Men det blev bara vi tjejer efter mycket om och men. Jag va tvungen att dra typ vid halv 12 för Emma va själv hemma och då följde mallan med hem. Det sämsta va att vi båda hade känt att vi hade typ lite ont i halsen men ändå så sov vi bredvid varandra och vaknade upp med svin ont i halsen. Så typsikt. Vi som skulle tränat idag och imon. Hatar att ha ont i halsen. Åååååh. Aja. Det får bli att ta det lugnt.

Men vi vaknade vid typ halv 9. Jag tycker om att vakna tidigt. För nu har jag redan hunnit läsa två läxor för jag kände att jag hann. Haha lol.

Mallan tyckte ite min frukost va fin men har man inget att ta bild på så xD

Och Palm hade värsta mina parfymen!! Så söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback