Sorrii

Min mobil har slut på internet så kan inte blogga när jag är ute och flänger. Och idag kunde jag inte direkt blogga eftersom det var första dagen i skolan men jag ska försöka.
 
Ja, första dagen i 2an. Vi började direkt. Fick historia läxa tills imon. Änna najs. Men jag tog mig igenom det.. typ. Alltså jag har så svårt att koncentrera mig när jag ska läsa tex 10 sidor. But i guess that's something i have to work oonn.
 
Jag kom hem vid 3 ish och då läste jag till och från. Sedan vid 5 åkte jag till stan för att möta M&A för att köpa sport kläder, köpte två tröjor, ska även köpa ett par shorts imorgon då jag har håltimma för ska möta Amanda då för hon har håltimma samtidigt. Så tajmat. Men i alla fall, vi satte oss sedan på eh då jag köpte kaffe och A åt en sallad som hon köpte på hmkp. Jag och M åt även sådana rawfood bars som jag la upp en bild på från tåget.
 
Imorgon slutar jag halv 5(!). Gör det varje torsdag yey. Sen ska jag till en bio och hämta ut biljetter till This Is Us för vi fick biljetter till onsdagen den 28e. Vi är 8 pers som ska gå så det bli kul. Dock kl 21 men vafan, det är den filmen så jag skulle kunna gått på natten.. ehhe. Sen efter det ska jag och M gymma.
 
Här är mitt schema så ni vet när jag kan ses och ej om ni är intresserade då va. Hahah. lol.
Nu blev det åt det hållet i alla fall men pallar inte ändra. Tar för lång tid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback