Safe Haven, inte Heaven. Jag gjorde själv misstaget

Åkte in till stan och mötte upp Linnea och Maja. Vi gick och fijka och sedan bara gick vi runt. Sen satte vi oss på condeco igen och inväntade Malin. Så satt vi där och catcha upp lite kan man väll säga. Det är så kul att det är så mycket folk nu i gbg under kulturkalaset. Så fint. Gbg by night is lovely. Men det va kul att träffa dom brudsen<333 När vi sa hejdå så sa vi "ses i skolan på onsdag.." och det sved. Usch. Jag vill verkligen inte. Men jag behöver rutiner i mitt soppiga liv. Så det blir bra det. 
 
Nu ska jag se på Safe Haven. Hade tänkt att läsa boken men första sidorna va sega så då tänkte jag att jag kan se filmen och se om boken är värd att läsas. Så smart. Men jag har så mycket böcker jag måste läsa så kanske lägger den åt sidan så länge. Eller måste och måste, mer vill :p Men att läsa är egentligen inte min grej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback