Så tråkigt för oss men jätte kul för henne.

Idag efter skolan så mötte jag upp Malin, Carro och Siri på da matteo vid min skola, eller på övre hussargatan eller vad det heter. Den är nog relativt ny så jag var påväg till den vid grönsakstorget. Tur att jag inte gjorde det då. Men där drack jag en kaffe lemonad som var as good. Och en macka. Men det var jätte kul att träffa Carro! Har inte träffat henne på hela sommaren och hon åkter till paris på lördag om en vecka. Hon gick alltså i min klass förra året. Men vi ska se till att ses nästa vecka oxå. Nu ångrar jag verkligen att jag inte ska någonstans...
 
Alla hade den sortens glajjor på sig såg jag nu haha. 
Siri och Maliiiiiin.
Och Carro, haha såg nu att hon blundade.. Men fin ändooo<33
 
Nu ska jag käka med gästerna och sen drar jag till Mallan där Bauer och Amanda även är, eller ska dit. Heheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback