Om jag skulle låna ut mina ben till en person som inte kan gå så skulle den personen ändå inte kunna gå.

Haha fyyndi rubrik jag fick till där. Nej men ärligt. Denna träningsverken är sick aassss. Den har blivit mycket värre idag än igår. Jag tog bussen till Mallan igår för jag kunde ej gå eller cykla. Det skulle liksom ha tagit 30 min typ. Men vi (jag, mallan, manda, bauer och palm) satt ute på hennes altan till kl midnatt typ. Haha märkte ni att alla har smenknamn? Fint tkr jag. Men det blev faktiskt väldigt kallt på kvällen. Dock så skrev A på sin blogg att det fortfarnade är ganska varmt ute på kvällarna men hon va den som klagade på kylan mest så aa, lite svår tolkat. Tehehehehe. Men jag och A åkte hem till moi och sov här i min lilla 90 säng. Den är löjligt liten men jag trilla ej ur, vilken tur. Fulaste rimmet.
 
Idag så vet jag icke vad jag ska göra. Kanske börja läsa en engelska bok som ska redovisas. Lika bra att börja nu. Ikväll så har jag litte planer men vet ej hur det blir. Jag skriver antagligen vad jag ska göra höhöh.
 
Amandas frukost förrut. Vi åt typ samma men jag fotade inte mitt. eloel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt dina uggs? kram

2013-08-24 @ 14:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback