Lång dag.

Det blev en lång dag i Köpenhamn. Vi åt när vi kom fram, eller inte jag för jag var inte hungrig. Jag är aldrig hungrig när min familj äter för dom äter så oregelbundet. Vi åt liksom precis frukost innan vi åkte så då är det klart att man inte hinner bli hungrig..? Aja. Sen gick vi till a&f som är en av orsakerna till att man åker till köpenhamn fast jag kollade inte alls noga för ska dit om en vecka igen så då får jag ta tillfället i akt. Sen strosade vi bara lite snabbt genom shopping gatan för vi skulle till tivolit som ligger precis vid centralen. Så det var liksom dagens plan. Jag åkte dock inget för var inte sugen alls. Så det var väll inte jätte kul men jag fick mig en glass. Haha.

Nu kollar vi på ett program om jorden typ. Verkar fett intressant så ska kolla på den nu. Jag skojar faktiskt inte.

Jag hade på mig t-shirt (under) och shorts från Zara och den fina stickade är Malins. Det var jätte varmt idag, sån hetta som jag inte gillar om man ska vara i stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback