Låååång dag.

Varit en helt ok dag idag även fast den va lång. Hade 2 timmars håltimma idag som jag och Maja alltid kommer ha. Lite segt men då kan man ju plugga om man behöver deeet. Men vi tänkte göra det men åkte in till stan först och kollade pä en grej. Sen skulle jag köpa mellis på Hemköp för jag slutade halv 5 idag. Och inne på hmkp så blev vi så sugna pä ALLT. Nästan. Men allt onyttigt i alla fall. Men till slut nådde vi Marie Kexen som Maja såg. Vi köpte ett paket för 7kr och satte oss i skolan och plugga lite och åt kexen. Har glömt hur gott det är. Kan ju äta ihjäl mig.

Sen då hade jag min första italienska lektion och det var oxå helt ok. Läraren känns bra så det är bra. Vi är typ 8 pers haha..

Jacka och brallor är från Zara. Tröja från a&f och sedan conves och min marciparci väska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback