Färgglad.

Heeeej sorri för dålig uppdatering.

Vi kom fram igår till Malmö vid 11! Det var skönt för då hade vi en hel dag framför oss. Så då åkte vi till Emporia som ligger lite utanför själva city. Där fann vi inte så mycket men fett go frozen yoghurt ställe. Sämst att det inte finns hemma. Alltså sådana caféer där man tar själv och bara öser på topping såsom kakor till frukt.

Sedan på kvällen gick vi ut och åt. Det va gott och mysigt.

Idag åkte vi till Köpenhamn och var framme där vid 1. Mina pinglor shoppa saker dom är nöjda med och jag kom h tomhänt för jag är så o sugen på att shoppa. Eller egentligen vill jag ju shoppa men finns inget jag vill ha och passar inte i något. Men det var en as bra grej att bara dra över dit för det är så smidigt! Vi åt en riktigt god lunch också!!

Nu sitter vi i lägenheten och kollar på film. 22.30 så bestämde vi oss att ta bussen och köpa espresso house käk. Tog typ 30 min sen var vi tillbaka igen.

Bilderna kommer nog lite hur som helst som dom brukar göra när man bloggar från appen. Imorgon åker vi hem igen. Bloggar mer då!


Ja vad tycker ni om mina byxor..? Haha. Dom sticker la ut lite kanske. Jag skulle gillat dom mycket mer om dom inte hade vart blåa på sidorna. Men jag älskar harem byxor om dom nu heter så..? Men jag vet inte riktigt.. Känns som folk kollar skumt på dom haha:p men dom är sköna och det var min res-outfit och får bli morgondagens oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback