Don't hurt me no more.

Försöker bota mig med strepsil och b&j. Om det ändå kunde bota en på riktigt. Jag tror det får en att tro att man mår lite bättre.
 
Nu sitter jag hemma vid matbordet medan resten av familjen ska käka. Jag har redan käkat hos Mallan för jag va där och hennes pappa hade lagat spaghetti med köttfärssås. Den är seriöst så god. Det roliga va att mamma hade lagat samma, men hennes är inte lika god haha. Men jag åkte till henne vid halv 4 och då såg vi en film med the old Miley Cyrus som hette So Undercover. Den var väll ganska töntig kanske haha.. Men den var väll helt ok. Jag saknar den gamle Miley.. Fast jag respekterar henne absolut. Tycker hon är as cool.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback