Den 14de.

Jag gillar verkligen att åka tåg. Så najs. Fast ont i rumpan får jag allt. Dock så tog mitt internet på mobilen slut som jag anade att det skulle göra, så det sög. Men läste ist:p. Det som är sämst med 4 plats på tåget är att bordet är förjävla litet. Blev lite prob när jag skulle äta min sallad igår som var SÅ god, men det löste sig. Den var verkligen såsåsåså god. Ska börja göra den hemma. Vi köpte med oss så mkt mat till tåget. Vi ville inte riskera att bli hungriga.
 
Sen så vi var ju 3, så det satt ju en gubbe där oxå, lika awkward varje gång jag råkade sparka till han med foten då jag va tvungen att ändra position haha...
 
Vi kom fram till gbg vid kvart över 7 ungefär och hem strax efter. 
 
Jag köpte mig ett par låga svarta converse igår. Har ni sett att converse har en ny logga typ? Dom har liksom lagt till "converse" bak och fram över "All Star". Svårt att förklara men personligen tycker jag verkligen inte om det. Så fult. Så jag fick leta lite efter den äldre modellen men jag hittade ett par tillslut. Dom va så små i storlekarna. Jag brukar liksom ha 38-39, mest 39 nu förtiden lol, men på dessa har jag 37,5. Och min vänstra fot är så mycket större än den högra, så efterblivet verkligen så ibland kan jag liksom inte köpa ett par skor för det är så stor skillnad. Men dessa funkade perfa.
Sen så är ju Amanda den hälsosamma typen (betyder dock inte att hon alltid är så nyttig, men oftast<33) så hon har liksom introducerat mig till Raw Food- Världen. Det finns ju hur mycket som helst. Jag är verkligen helt lost på vad man ska äta och inte. Jag äter det som faller för smaken för stunden. Men tänkte att nu när skolan börjar ska jag bli mer hälsosam. Inte bara för utsidan, utan för insidan oxå:) haha lol, tro mig jag har ingen aning verkligen hur man ska gå till väga. Meeeeeen aa.
 
Men om ni vill läsa lite extra om vad vi gjort eftersom jag har varit så sålig på att blogga kan ni kolla in Amandas blogg.

Kommentarer
Postat av: ahmendah

<33333

2013-08-19 @ 12:42:01
URL: http://ahmendah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback